Skip to main content
Home
  • Retail
      • Säljare
      • Säljare med Logistikansvar
      • Ställföreträdande Butikschef
      • Butikschefstrainee
      • Ansök till JYSKs butikschefsutbildning
      • Butikschef
      • Distriktschef
      • Retail Manager
  • Kundservice
      • Biljanas berättelse – Product Owner
      • Zorans berättelse – B2B Sales Consultant
      • Halynas berättelse – B2B Manager
      • Peters berättelse – HR Business Partner
      • Johanna berättelse – Social Media & Digital Coordinator
  • Huvudkontor
  • Distributionscenter
      • Lager
      • Management
      • Kontor
      • Lärande och utveckling
  • JYSK som arbetsgivare
      • Diversity, Equity, Inclusion
      • Viktiga samarbeten
      • Leadership Academy
Menu

Retail

Retail
Säljare
Säljare med Logistikansvar
Ställföreträdande Butikschef
Butikschefstrainee
Ansök till JYSKs butikschefsutbildning
Butikschef
Distriktschef
Retail Manager

Kundservice

Kundservice
Biljanas berättelse – Product Owner
Zorans berättelse – B2B Sales Consultant
Halynas berättelse – B2B Manager
Peters berättelse – HR Business Partner
Johanna berättelse – Social Media & Digital Coordinator

Huvudkontor

Distributionscenter

Distributionscenter
Lager
Management
Kontor
Lärande och utveckling

JYSK som arbetsgivare

JYSK som arbetsgivare
Diversity, Equity, Inclusion
Viktiga samarbeten
Leadership Academy
Lediga tjänster

Team Leader Logistics Store Support

Nässjö, Vallgatan, Sweden
Heltid
Ansök

Team Leader Logistics Store Support

Nässjö, Vallgatan, Sweden
Heltid

Sedan vår grundare Lars Larsen öppnade sin första butik i Danmark 1979 har JYSK expanderat globalt med butiker och webbutiker i länder över hela världen.

Våra tre grundläggande JYSK Values – Köpman, Kollega och Kåranda – uttrycker det beteende och den attityd vi förväntar oss av varandra. Vi litar på varandra och tror på delegering, frihet med ansvar och att ge våra medarbetare möjlighet att påverka. Vi är också stolta över att belöna engagemang och goda insatser. Med rätt inställning finns det gott om möjligheter att utvecklas inom JYSK.

 

Vi söker en engagerad Team Leader till vårt högautomatiserade DC i Nässjö. Här distribuerar vi produkter till över 250 butiker och onlinekunder i Sverige och Finland. 

Ditt uppdrag:

Som Team Leader är ditt uppdrag att säkerställa att våra interna och externa kunder får den support de behöver för att lyckas. Du leder ett team som arbetar med support, administration och ekonomi – och tillsammans skapar ni effektiva processer med hög servicegrad.

Du kommer att:

  • Säkerställa professionell support till både interna och externa kunder
  • Utveckla och effektivisera flöden och interna arbetssätt
  • Följa upp budget och bidra till ekonomisk styrning av verksamheten
  • Driva förbättringsarbete i nära samarbete med teamet och andra funktioner
  • Leda enligt JYSK Leadership – med fokus på ansvar, feedback och resultat

 

Vem är du?

Vi söker dig som vill ta ett aktivt ansvar för att leda och utveckla en verksamhet i förändring. Du är en tydlig och närvarande ledare som skapar engagemang och resultat – tillsammans med ditt team och i nära samarbete med andra funktioner.

Du har:

  • Förmåga att inspirera och motivera andra genom tydlig kommunikation
  • God förståelse för ekonomiska och administrativa processer
  • Ett strukturerat arbetssätt och erfarenhet av att driva förändring
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

 

Vi erbjuder dig:

  •  En möjlighet att göra skillnad – du får vara med och forma både arbetssätt och kultur i en verksamhet som ständigt utvecklas
  • Ledarskapsutveckling i praktiken – hos oss får du växa som ledare genom JYSK Leadership och våra JYSK Values
  •  Ett rutinerat och engagerat team – med kollegor som stöttar och utmanar varandra
  •  Förmåner som gör skillnad – vi erbjuder personalförmåner som främjar både din hälsa och personliga utveckling
  • En varierad arbetsmiljö där du får möjlighet att växa – både som ledare och tillsammans med ditt team.

 

Är du redo att ta nästa steg?

Vill du vara med och bidra till JYSK:s fortsatta framgång – och samtidigt utvecklas i din egen roll?
Skicka din ansökan senast 16 november
Har du frågor eller behöver stöd i processen? Hör av dig till oss på sapr@jysk.com – vi hjälper gärna till.

Rekryterinsprocessen:

Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎Vi genomför alltid intervjuer som en del av vår rekryteringsprocess. För vissa tjänster kan det även ingå tester och/eller en videointervju – ett tillfälle för dig att visa vem du är och berätta varför just du är rätt person för rollen. Vi utför även bakgrundskontroller som en del av vår rekryteringsprocess.

 

Om oss

Vi tror att våra medarbetare är nyckeln till vår framgång. Därför strävar vi efter att erbjuda utveckling, möjligheter att växa och hitta nya utmaningar inom JYSK.  På JYSK ser vi värdet i olika kompetenser, erfarenheter och personligheter – det gör oss starkare som team.

För mer information, besök vår karriärsida.

Läs mer om hur vi behandlar dina uppgifter i vår Integritetspolicy | JYSK.

 

Video

Arbetsplats

Ansök
Rekommendera en vän
Ansök
Rekommendera en vän

Dela detta jobbet

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Xing
  • Email

Andra tjänster på JYSK

SÄLJARE TILL JYSK MÄRSTA , Deltid 50%
Bristagatan, Märsta, Sweden
BUTIKSCHEF TILL JYSK VAGNHÄRAD
619 73, Vagnhärads Torg, Vagnhärad, Sweden
STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK Strömstad
45235, Oslovägen 50, Strömstad, Sweden
STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK Mjölby 80%
595 40, Fridhemsgatan 4B, Mjölby, Sweden
VIKARIE SÄLJARE MED LOGISTIKANSVAR TILL JYSK LÄNNA 100%
142 53, Truckvägen, Skogås, Sweden
Visa alla jobb

Kontakt

SE_Contact info_new job site

JYSK AB

Företagsvägen 6

232 37 Arlöv

Sverige

Tlf. 0770 - 457 451

Kategorier

  • Retail
  • Kundservice
  • Huvudkontor
  • Distributionscenter
  • JYSK som arbetsgivare

Lär dig mer om JYSK

SE_Contact info_new job site

JYSK.com

Integritetspolicy

Tillgänglighet