SÄLJANDE SUPPORTER TILL JYSK KUNDSERVICE
Är du en energisk och driven person som älskar försäljning och vill växa inom ett internationellt företag? Då kan du vara den vi söker till vårt kundserviceteam på JYSK!
OM ROLLEN
- Du blir en del av ett engagerat team som möter kunder via telefon, chatt, e-post och sociala medier. Hos oss är varje kontakt en chans att vinna, att skapa starka relationer, lösa problem och samtidigt driva försäljning.
- Du arbetar mot tydliga och utmanande mål och vi ger dig verktygen för att lyckas. Genom löpande utbildning och personlig coaching får du ständigt utvecklas och bli ännu bättre.
- Vi söker dig som älskar att tävla, som triggas av resultat och som ser varje utmaning som en möjlighet att växa.
Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter inom företaget, och vi söker dig som är nyfiken på att växa i din roll och utvecklas inom ledarskap. Har du erfarenhet av att leda och motivera ett team är det meriterande, men viktigast är din vilja att ta nästa steg!
VAD DU SKA BIDRA MED
- Snabba beslut och handlingskraft - du är trygg i att fatta beslut när det behövs.
- Passion för försäljning - du älskar att skapa affärer, identifiera nya behov och leverera helhetslösningar.
- Lösningsorientering - du förstår kundens behov och strävar alltid efter att överträffa förväntningarna.
- Kommunikation och digital kompetens - du behärskar svenska i tal och skrift och är bekväm med digitala verktyg.
Tjänsten innefattar arbete på helgerna. Vårt kundservicecenter är öppet måndag till fredag 09-18 och 09-16 på helgerna.
VI ERBJUDER
Du blir en del av ett energiskt företag som vill vara handelns bästa arbetsgivare. Hos oss får du inflytande och din utveckling är viktig. Dessutom erbjuder vi dig:
- Tillsvidareanställning på heltid
- Stora utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
- Praktiska utbildningar och kontinuerlig personlig utveckling
- Konkurrenskraftig lön, förmåner, pension och friskvårdsbidrag
- En kultur som präglas av våra värderingar samt energi, gemenskap och möjligheten att vinna och fira framgångar
REKRYTERINGSPROCESSEN
Vi går igenom ansökningar löpande och rekryterar när vi hittat rätt kandidat. Nästa steg kan inkludera tester, videointervju och bakgrundskontroll.
Vi beräknar startdatum i början av februari 2026.
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att höra dig till Customer Service Manager, Elin Waltersson ewal@jysk.com
OM OSS
Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK.
På JYSK tror vi att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. Därför ser vi fram emot just din ansökan.
Har du särskilda behov som kräver anpassning i rekryteringsprocessen? Hör av dig till oss på rekrytering@jysk.com.
För mer information, besök vår karriärsida.
Läs mer om hur vi behandlar dina uppgifter i vår Integritetspolicy | JYSK.