FINANCE
Vår finansavdelning består av Lön, Retail Controlling, Reception, Internal Audit och Helpdesk. Finansavdelningen fokuserar mycket på detaljerna och tar hand om kostnader, samt stöttar våra butiker med IT och internrevision.
#bringdedication #meetpossibilities
HR
HR-avdelningen arbetar nära Retail, eftersom människor är kärnan i allt vi behöver göra för att kunna leverera till våra kunder varje dag. HR-avdelningens ansvar är att säkra de starkaste teamen och göra dem ännu starkare. Detta inkluderar rekrytering, utbildning, utveckling, talent management, motivation, coaching, employer branding och arbetsmiljö. Som HR-partner kommer du inte bara att vara ansvarig för din region utan du kommer också få ta del av många andra projekt. HR arbetar så nära Retail att du verkligen kommer känna dig som en del av butiksdriften.
#bringdedication #meetpossibilities
SALES AND EXPANSION
Vår Sales and Expansion-avdelning jobbar i nära samarbete med marknadsavdelningen vid JYSK Head Office Brabrand, Danmark. Avdelningens huvudsakliga ansvar är implementering av marknadsföringsmaterial för butiker, kampanjer, SoMe, hemsidan och andra marknadsföringskanaler. Denna avdelning ser till att vi har rätt produkt med rätt pris i rätt ögonblick.
#bringdedication #meetpossibilities
REAL ESTATE
Denna avdelning är alltid en bra bit före resten av organisationen när det gäller att hitta nya platser för framtida butiker. Avdelningen jobbar ständigt med att förhandla kontrakt och erbjudanden för våra befintliga butikslokaler samtidigt som vi undertecknar nya. Real Estate koordinerar JYSK-arbetet med leverantörer, hyresvärdar och andra samarbetspartners.
#bringdedication #meetpossibilities
CONCEPT
JYSK är ett konceptuellt företag med det huvudsakliga målet att du som kund känner dig bekant och bekväm med butiken oavsett var i landet du är. Concept-avdelningen sätter en hög standard för våra butikslayouter och säkerställer tillsammans med regioncheferna att vårt Retail Concept följs i varje butik.
#bringdedication #meetpossibilities
JYSK TEAMS
Oavsett på vilken avdelning du arbetar kommer du att träffa människor som lever upp till våra JYSK Values och Leadership. På JYSK är vi välkända för att vara effektiva och produktiva, det betyder att vi med små team hanterar stora affärer. De flesta huvudkontorsfunktioner har en motsvarighet på vårt internationella huvudkontor, antingen i Danmark eller i Tyskland. Arbetet på JYSK är välstrukturerat, planerat och det är alltid något på gång - och vi har alltid roligt.
FÅ GEMENSKAP.