På huvudkontoret i Sverige kommer du att erbjudas möjligheter att ta ansvar och utveckla dina kunskaper genom utbildning och kunskapsdelning. Oavsett om du vill arbeta mot en befordran inom en specifik avdelning, eller vill utmana dig själv genom att ta på dig mer ansvar inom ett nytt område kommer vi att hjälpa dig att nå dina mål.
Många av rollerna på huvudkontoret har en matrisreferens på vårt internationella huvudkontor i Danmark, vilket säkerställer det bästa stödet för dig.
En dag på JYSK är full av utmaningar, härlig energi och skratt!
På varje avdelning på vårt huvudkontor möter du människor som lever upp till JYSK Värderingar och Ledarskap. På JYSK är vi välkända för att vara effektiva och produktiva, det betyder att vi med små team leder stora affärer.
På vårt huvudkontor har vi flera olika avdelningar och vi arbetar alla mot det gemensamma målet att stödja de bästa butikerna i Sverige. Läs mer om våra olika avdelningar nedan:
Huvudansvaret för Sales & Expansion är implementering av marknadsföringsmaterial för butiker, kampanjtidningar, sociala medier, webbsida och andra marknadsföringskanaler. Denna avdelning ser till att vi har den bästa produkten till bästa pris vid rätt tidpunkt.
På avdelningen Sales & Expansion kommer du att ingå i ett internationellt team som arbetar nära tillsammans med andra JYSK-avdelningar för att förbättra vår verksamhet och nå våra strategiska mål.
Exempel på arbetsuppgifter
Denna avdelning är alltid en bra bit före resten av organisationen när det gäller att hitta nya platser för framtida butiker. Avdelningen jobbar ständigt med att förhandla kontrakt och erbjudanden för våra befintliga butikslokaler samtidigt som vi undertecknar nya.
Real Estate koordinerar JYSK-arbetet med leverantörer, hyresvärdar och andra samarbetspartners.
Exempel på arbetsuppgifter
JYSK är ett konceptuellt företag med det huvudsakliga målet att du som kund känner dig bekant och bekväm med butiken oavsett var i landet du befinner dig.
Concept-avdelningen sätter en hög standard för våra butikslayouter och säkerställer tillsammans med Regioncheferna att vårt Retail Concept följs i varje butik.
Exempel på arbetsuppgifter
HR-avdelningens övergripande ansvar är att attrahera talanger, och att behålla och utveckla alla JYSK-anställda för att skapa de starkaste teamen.
Som HR-kollega kommer du inte bara att ansvara för regionen, utan även ha en mängd olika projekt såsom att öka våra medarbetares trivsel, men också att utveckla och förbättra varumärkesuppfattningen om JYSK som arbetsgivare i Sverige.
Exempel på arbetsuppgifter
Vår ekonomiavdelning i Sverige består av Lön, Retail Controlling, Reception, Internrevision och Helpdesk. En del av ekonomiavdelningens ansvar är att undersöka detaljerna i kostnaderna, förebygga förluster genom att följa upp lagerhantering och kontanthantering.
Som medarbetare på ekonomiavdelningen kommer du att arbeta nära butikerna, då du kommer att stötta dem med internrevision, samt IT.
Exempel på arbetsuppgifter