KUNDSERVICESUPPORTER
Vad kommer du att göra?
Du hanterar kundärenden genom flera olika kanaler. Du hjälper kunder med produkter, leveranser, reklamationer samt försäljning. Som kundservicesupporter arbetar du i en arbetsmiljö med högt tempo, där utmärkta kommunikationskunskaper kombineras med förmågan att hantera ett flertal system, samtidigt som du ger en utmärkt kundservice.
BYGG DIN KARRIÄR.
KUNDSERVICE OMRÅDESANSVARIG
Vad kommer du att göra?
Du får möjligheten att uppnå mål inom ditt eget ansvarsområde, vilket visar din förmåga att fortsätta vidare i din karriär i JYSK Kundservice. Som områdesansvarig i Kundservice får du chansen att bli expert inom ett eller flera kundtjänstområden, utbilda dina teammedlemmar och dela med dig av "best practice" från ditt område.
BYGG DIN KARRIÄR.
KUNDSERVICE TEAM LEADER
Vad kommer du att göra?
Du ansvarar för att leda ditt team mot de mål som sätts tillsammans med din Kundservice Manager, som du även planerar och hanterar de dagliga teamuppgifterna tillsammans med. Som Team Leader spelar du en värdefull roll för att utveckla teamet, samtidigt som du skapar en bra atmosfär. Ett bra karriärsteg för beslutsamma och energiska människor som vill utvecklas inom kundservice.
BYGG DIN KARRIÄR.
KUNDSERVICE MANAGER
Vad kommer du att göra?
Du har det övergripande ansvaret för Kundservice Centrets verksamhet. I den här positionen sätter du standarderna för utmärkt kundservice och gör uppföljning av relevanta KPI:er. Du säkrar rätt motiverade team och utvecklar ditt team och de hungriga talangerna för vidareutveckling.
BYGG DIN KARRIÄR.