Som Kundservicesupporter kommer du att lyssna på våra kunders behov och situation. Dessutom kommer du att hantera deras förfrågningar via flera kanaler samt ge dem säljservice. Förfrågningarna kommer vanligtvis att vara frågor om produkter, leverans och reklamationer.
I den här rollen kommer du att sätta upp tjänster, samla feedback, hantera flera system och bygga värdefulla relationer – allt samtidigt som du ger den bästa kundservicen.
Som Områdesansvarig på Kundservicecenter kommer du att ingå i det operativa teamet och ta hand om våra kunders behov. Samtidigt får du möjlighet att nå mål inom ditt eget ansvarsområde vilket visar på din förmåga att fortsätta vidare i din kundservicekarri är.
Som Områdesansvarig kommer du att få chansen att bli expert inom ett eller flera kundtjänstområden, där du kan utbilda dina teammedlemmar genom att dela bästa praxis från ditt område.
Som Team Leader på Kundservicecenter kommer du att ansvara för att leda ditt team mot uppsatta mål tillsammans med Kundeservicechefen. Tillsammans med dem kommer du även att planera och hantera de dagliga teamuppgifterna.
När du arbetar som Team Leader för kundservice spelar du en värdefull roll i att utveckla ditt team, samtidigt som du skapar en bra och motiverande atmosfär för alla.
Som Kundservicechef kommer du att ha det övergripande ansvaret för vårt Kundservicecenter och uppföljningen av relevanta nyckeltal. Du kommer även att säkra utbildning, utveckling och motivation för ditt team.
Sammantaget kommer din viktigaste uppgift att vara att se till att ditt team ger våra kunder utmärkt kundservice varje dag.